Banner Image

OMRUIL- EN KLACHTENBELEID

De belangrijkste vragen en antwoorden in één oogopslag

We vinden het ontzettend belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Heb je een bril in een van onze stores geshopt of online besteld, en ben je niet helemaal overtuigd van je keuze? Dan kun je hem binnen de termijn vermeld in onze voorwaarden retourneren of omruilen. Je ontdekt hier hoe je dat precies aanpakt en wat je kunt doen bij andere problemen. 

Staat jouw vraag niet op deze pagina? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@eyesandmore.com 

FAQ’s Klachten- en retourbeleid:

FAQ’s Klachten- en retourbeleid:

    HEB JE EEN VRAAG DIE ER NIET TUSSEN STAAT?

    Neem dan contact op via een van de vele mogelijkheden

    Neem contact met ons op

    Op elke bril die je online en in een van de eyes + more stores shopt, geven we 2 jaar garantie (vanaf de afhaaldatum).  

    Als je bril, ondanks normaal gebruik, binnen deze 2 jaar tekenen van schade vertoont (neuspads afgebroken tijdens het schoonmaken, scharnier losgekomen, glas uitgevallen, kleurvervaging en dergelijke), dan kun je gebruikmaken van de garantie en krijg je meteen een nieuw exemplaar. Maak daarvoor een afspraak in de store waar je de bril gekocht hebt of in een store bij jou in de buurt.  

    Zit je bril niet meer comfortabel of moet er een kleine herstelling gebeuren? Dan kun je altijd langsgaan in een van onze stores om je bril in orde te brengen. We raden je wel aan voor je bezoek even een afspraak te maken, dan hoef je niet lang te wachten. Onze medewerkers helpen je met veel plezier! 

    Bij eyes + more bieden we een tevredenheidsgarantie van 90 dagen. Binnen deze periode kun je je bril gewoon retourneren zonder dat je een reden hoeft op te geven. 

    Heb je een bril geshopt in een van onze stores? Dan kun je hem daar ook retourneren. Voordat je langsgaat kun je het best een afspraak maken. Dan hoef je niet onnodig te wachten, en kunnen we je zo goed en snel mogelijk helpen. 

    Heb je je bril online gekocht? Dan kun je hem op 2 manieren retourneren binnen 90 dagen.  

    1. Stuur de bril per post terug. Bij je bestelling zit een retourformulier. Let wel: de verzendkosten zijn voor jouw rekening. 
    2. Breng je bril terug naar een van onze stores. Vergeet je factuur niet mee te nemen. Ook hier geven we de tip om een afspraak te maken in de store waar je je bril wilt retourneren. 

    Het bedrag wordt in alle gevallen terugbetaald per overschrijving. Terugbetaling in contanten is niet mogelijk. 

    Is je bril toch niet helemaal je ding of licht beschadigd? Dan kun je hem zolang de tevredenheidsgarantie geldt (90 dagen) probleemloos omruilen of retourneren. Als je je bril retourneert, dan krijg je gewoon je geld terug.  

    Is je bril beschadigd door een materiaalfout? Dan kun je gebruikmaken van onze garantie (2 jaar geldig vanaf de afhaaldatum). 

    Heb je een klacht of wil je je bril retourneren? Kom dan langs in een van onze stores voor de afhandeling. Maak hiervoor telefonisch of persoonlijk een afspraak. Zo hoef je niet onnodig te wachten, en kunnen we je perfect helpen. 

    Let wel: we kunnen het aankoopbedrag niet contant terugbetalen. Je krijgt het geld terug per overschrijving. 

    Is er een vergissing gebeurd en heb je niet de bril gekregen die je had besteld? Dan kun je hem terugbrengen naar een van onze stores of per post aan ons retourneren. Natuurlijk rekenen we het verkeerde artikel niet aan.  

    Is je bestelling al betaald? Dan storten we het aankoopbedrag terug zodra we de retourzending geboekt hebben. In dit geval draagt eyes + more de retourkosten. Neem contact op met onze klantenservice via info@eyesandmore.com 

    Plaats een nieuwe bestelling om je droombril te scoren.  

     

    Na aankoop van je nieuwe bril heb je 90 dagen de tijd om eraan te wennen. Vind je de bril toch niet je van het, dan kun je hem probleemloos retourneren binnen deze periode. We maken het aankoopbedrag binnen enkele dagen over op je bankrekening. 

    Vul het document in dat bij je bestelling zat en retourneer je bril aan ons via een vervoerder naar keuze. 

    Let wel: de retourzending is niet gratis en je draagt zelf de kosten. 

    Voor de terugbetaling van retour gezonden items houden we altijd rekening met de betaalmethode die je gekozen hebt bij de bestelling. De betaalwijze moet vermeld worden op het retourformulier. Het kan tot 10 dagen duren voordat het bedrag op je rekening staat. 

    Als we je retourzending ontvangen hebben, controleren we de artikelen. Het kan tot 14 dagen duren voordat we je retourzending bevestigen. 

    Online bestelde brillen retourneren, is niet gratis. Je staat zelf in voor de kosten. 

    Momenteel is het alleen mogelijk om kortings- en cadeaubonnen in onze eyes + more stores in te wisselen.  

    Heb je je bril gedeeltelijk of volledig betaald met een kortings- of cadeaubon, en retourneer je hem of heb je een klacht? Dan krijg je een nieuwe kortings- of cadeaubon ter waarde van het oorspronkelijke bedrag.  

    Kortings- en cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contanten. 

     

    HEB JE EEN VRAAG DIE ER NIET TUSSEN STAAT?

    Neem dan contact op via een van de vele mogelijkheden

    Neem contact met ons op