Zum Inhalt springen Zum Navigationsmenü springen

Heeft u nog vragen over onze producten, uw bestelling of over de service van eyes + more?
Wij hebben de veel gestelde vragen voor u op deze pagina verzameld.

Indien u meer informatie wenst kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Wat kost een bril bij eyes + more?

Wij vinden dat een bril geen fortuin hoeft te kosten. Daarom streven wij bij eyes + more naar een transparente éénprijsstrategie voor onze producten. Wij bieden een bril op sterkte voor één vaste prijs, namelijk: een enkelvoudige bril voor € 111,- en een multifocale bril voor € 222,-.

Terug naar boven

Moet ik meer betalen voor een bril met hoge sterkte of een hoge cilinder?

Bij eyes + more geldt: elke bril één vaste prijs! Daarom worden er zelfs met een hoge sterkte en hoge cilinders, geen extra kosten voor je bril in rekening gebracht.

Terug naar boven

Wat kost een zonnebril op sterkte bij eyes + more?

Ook een zonnebril op sterkte krijg je bij eyes + more voor één vaste prijs van € 111,- voor een enkelvoudige zonnebril en € 222,- voor een multifocale zonnebril.

Terug naar boven

Hebben jullie ook kinderbrillen?

Wij bieden in elke eyes + more store ook kinderbrillen aan. Vraag ernaar bij onze medewerkers, zij laten jou graag al onze kinderbrillen zien.

Terug naar boven

Van welk materiaal worden de brilmonturen van eyes + more gemaakt?

Voor onze monturen gebruiken we verschillende materialen. We gebruiken acetaat, stainless steel en titanium. Al onze materialen zijn volledig nikkelvrij.

Terug naar boven

Hoe dik zijn de brillenglazen bij eyes + more?

Een belangrijk criterium voor de kwaliteit van brilglazen is de brekingsindex. Hoe hoger deze waarde, hoe dunner het gebruikte kunststof materiaal. De dikte van jouw glazen bij eyes + more is volledig afhankelijk van je individuele sterkte en het gekozen montuur.

Terug naar boven

Heeft eyes + more ook meekleurende glazen?

Wij bieden ook meekleurende glazen aan, voor dezelfde vaste lage prijs.

Terug naar boven

Hoe dik zijn de brillenglazen bij eyes + more?

Een belangrijk criterium voor de kwaliteit van brilglazen is de brekingsindex. Hoe hoger deze waarde, hoe dunner het gebruikte kunststof materiaal. De dikte van jouw glazen bij eyes + more is volledig afhankelijk van je individuele sterkte en het gekozen montuur.

Terug naar boven

Kan ik mijn bril terugbrengen als ik niet tevreden ben?

We willen dat je 100% tevreden bent met je nieuwe bril. Wanneer deze onverhoopt toch niet aan je wensen voldoet, zullen wij deze – binnen 90 dagen na aankoopdatum – zonder mitsen of maren omruilen of het aankoopbedrag aan je terugbetalen.

We zijn bovendien overtuigd van de kwaliteit van onze brillen. Je krijgt bij eyes + more 1 jaar garantie op je nieuwe bril(len). Indien nodig bieden wij – bij gebreken te wijten aan materiaalfouten – een vervangend exemplaar of reparatie aan je bril.

Terug naar boven

Ik heb een klacht, hoe ga ik te werk?

Als je niet tevreden bent met je bril of over eyes + more in het algemeen, dan zijn wij er voor jou en lossen we dit graag samen met je op. Neem contact op met de eyes + more store waar je klant bent of stuur ons een mail naar klantenservice@eyesandmore.be voorzien van je contactgegevens, geboortedatum en klant- en/of ordernummer en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen doen om je probleem of klacht voor je op te lossen.

Terug naar boven

Waar kan ik mijn nieuwe bril laten afstellen?

Wij staan voor je klaar in een van onze vele stores en passen, meten en stellen je bril in onze stores helemaal op maat voor je af.

Terug naar boven

Wat zijn de openingstijden van de eyes + more Stores?

Alle informatie over onze stores en bijbehorende openingstijden vind je via onze Store-Finder. Hier kun je ook alle speciale openingstijden, zoals koopavonden, koopzondagen en/of feestdagen vinden.

Terug naar boven

Wanneer is mijn bestelde bril in de store klaar om af te halen?

Meestal ontvang je je nieuwe bril(len) binnen 2 - 3 weken na de aankoopdatum.

Terug naar boven

Ik heb online brillen besteld om in een store gratis uit te proberen, hoe lang duurt de levertijd?

Meestal zijn deze monturen binnen 5 - 10 werkdagen in de store van je keuze. Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht door de betreffende store zodra de bril(len) daar zijn aangekomen en voor je klaarliggen om uit te komen proberen.

Terug naar boven

Ik wil graag een afspraak maken voor een oogmeting. Kun je mij helpen

Je kan voor een gratis oogmeting spontaan binnenlopen bij een van onze stores. Het kan echter voorkomen dat het druk is en er wachttijd ontstaat.

Je kan een afspraak maken voor een gratis oogmeting in een store naar keuze. Plan hier een afspraak.

Terug naar boven

Ik heb een montuur dat ik niet bij de eyes + more heb gekocht. Kan ik hierin bij jullie glazen laten plaatsen?

We maken alleen glazen voor monturen die zijn gekocht bij eyes + more, niet voor monturen van andere merken. Een complete nieuwe bril bij eyes + more is altijd inclusief montuur.

zurück zum Seitenanfang